آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است
آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است

بازگشت استاد

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع 

                                        شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست

                                        بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

 

با خبر شدیم که پهلوان تار استاد محمد رضا لطفی به ایران بازگشته اند. جای بسی خرسندی و امید است که پس از سال ها دوری از وطن ایشان دوباره بازگشته اند و امید و آرزو داریم که این بازگشتن همیشگی باشد. جای بسی امید است که با بازگشتن استاد لطفی بار دیگر گروه شیدا نیز در ایران به فعالیت خود بپردازد و شاهد همکاری دوباره   شیدا و عارف باشیم. شاید چاووش هایی دیگر در راه است!!!؟

به مناسبت بازگشت استاد قسمتی از بداهه نوازی ایشان در آواز بیات اصفهان را برای شما دوستان عزیز

می گزارم. به یاد دارم اولین بار یکی از دوستانم این بداهه را به من داد تا گوش کنم. باید جایی می رفتم و کار مهمی داشتم. با خود گفتم چند دقیقه اول را گوش می کنم بعد سر فرصت آن را کامل گوش می کنم. همان چند دقیقه تبدیل شد به چند بار گوش دادن کامل آن! به کارم نرسیدم و اصلا از خانه بیرون نرفتم. چنان این بداهه مرا محصور خود کرده بود که مرا از این دنیا و قیل و قالش به دور کرده بود. امید دارم که شما یاران نیز از شنیدن آن لذت ببرید.

دوستی پیشنهاد جالبی داد: گفت از یاران  بخواهید که بعد از شنیدن هر قطعه برداشتی که از فضای آن قطعه به آنها دست داده را بگوید. مثل مثلا قطعه نی نوا آقای علیزاده که مثلا حس مرگ اندوه غم را بخوبی می شود حس کرد.دیدم پیشنهاد جالبی است. از این به بعد یاران همراه هر کسی هر برداشتی از قطعات گذاشته شده را دارد در قسمت نظرات بگوید. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذارم.

 

از اینجا بشنوید 

 

رند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد