آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است
آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است

گون(مجید درخشانی)

 

مجید درخشانی را همگان با درخیال می شناسند و نیازی به تعریف نیست. به حق او را می توان هم از نوازندگان بسیار خوب تار و سه تار دانست و هم از آهنگسازان خوب به شمار آورد. یکی از بهترین  تصانیفی  که بر روی شعر گون دکتر شفیعی کدکنی ساخته شده همین گون ساخته آقای درخشانی می باشد که فکر می کنم شما یاران آن را با اجرای ارکستر در کاست من طربم شنیده باشید. اما بنده چند سال پیش اجرایی متفاوت از آن شنیدم که همیشه آن در ذهن من بوده. مترونوم سریع تر سازبندی متفاوت از خصوصیات این اجراست. متاسفانه هیچ اطلاع دقیقی ازنوازندگان آن ندارم و فقط می دانم که یکی از نوازندگان تار و خواننده آن خود مجید درخشانی است. البته حدس می زنم که زیر صدای بمی که در این اجرا می باشد استاد محمد رضا لطفی باشد .از نوازنده تنبک آن هیچ اطلاعی ندارم ولی باز گمان می کنم مجید خلج باشد. به هر حال شما یاران هر کدام اطلاع دقیقی از این قطعه دارید خوشحال می شوم در اختیارم بگذارید.

در پایان این قطعه را تقدیم می کنم به دوست و هنرمند گرامی احسان شهبازی که چند روز پیش در یک سانحه کوهنوردی جان خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت. او از نوازندگان بسیار خوب تنبور بود و غمی بسیار بر دل من گذاشت. روحش شاد .

 

 

سفرت بخیر اما

تو و دوستی خدا را

چو از این کویر وحشت

به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران

برسان سلام ما را......

 

از اینجا بشنوید 

 

    رند  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد