آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است
آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش جملات قصار و زیبا

آذرخش "جملات بزرگان" ما را به خود می آورد و تاثیرات "سخنان آموزنده" و "جملات زیبای فلسفی" بر روح و روان ما بسیار زیاد است

سرودها و موسیقی‌های فوتبالی

 

این روزها ، فوتبال جام باشگاه‌‌‌های اروپا ، مراحل حساس خود را طی می‌کند. سه تیم انگلیسی منچستر یونایتد ، لیورپول و چلسی به همراه تیم ایتالیایی میلان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافته‌اند.
امروز جستجویی داشتم در اینترنت برای پیدا کردن سرودها و موسیقی‌های فوتبالی. هدف من پیدا کردن آهنگ‌هایی از 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا بود ولی چیزهای بسیار بیشتری پیدا کردم.

دانشنامه آنلاین ویکی‌پدیا یک صفحه جالب در مورد سرودها و همهمه‌های تماشاگران فوتبال Football chant دارد. در این صفحه مثال‌های متنوعی در مورد این زمزمه‌ها آورده شده. مثلا در مورد مشهورترین همهمه فوتبالی در سطح دنیا یعنی «اوله ، اوله» Olé, Olé می‌خوانیم :
«اوله ، اوله» ، عبارتی است که تماشگران گاوبازی‌ بعد از اینکه گاوباز با شنل قرمز خود ، گاو را گیر می‌اندازد ، با صدای بلند می‌خوانند. این همهمه در اروپا و به خصوص در کشورهای اسپانیا و ایتالیا و نیز در آمریکای لاتین رایج است. در فرانسه و پرتقال البته این عبارت به صورت allez, allez تلفظ می‌شود.
معمولا این عبارت وقتی زمزمه می‌شود که تیم محبوب تماشگران بازی را برده و پاس‌های دقیقی بین اعضای تیم رد و بدل می‌شود. این همهمه در جریان کنسرت‌های «پینک فلوید» هم به گوش می‌رسد.

سایت soccerclips منبع خوبی برای پیدا کردن ترانه‌های فوتبالی است ، در این سایت 2766 ترانه فوتبالی را می‌توانید پیدا کنید و در صورت تمایل دانلود کنید. البته این سایت بخش‌های جالب دیگری هم دارد : ویدئوی گل‌های زیبای فوتبال ، کاغذدیواری‌های فوتبالی ، کلیپ‌های تبلیغاتی زیبای فوتبال ، کلیپ‌های بازیکنان مشهور فوتبال و ...

سایت football chants کلکسیون بزرگ کری‌های فوتبال است. برای مثال در این سایت تنها برای تیم منچستریونایتد 564 کری و همهمه فوتبالی پیدا می‌شود.

در سایت red11.org می‌توانید به ترانه‌هایی که در مورد منچستریونایتد گفته شده گوش کنید.

سایت فوتبالی خوب دیگر سایت football clips است که مملو از انواع ویدئوهای جالب است.

سایت soccer commercials هم مجموعه کاملی است از آگهی‌های تبلیغاتی فوتبالی. شما در این سایت‌های آگهی‌های فوتبالی شرکت‌هایی مانند نایک ، ریباک ، ادیداس ، پپسی ، کوکاکولا را می‌توانید دانلود کنید.

البته یوتیوب هم منبع خوبی برای پیدا کردن ویدئوهای فوتبالی است و مثل همیشه در این سایت می‌شود ویدئوهای کمیابی پیدا کرد.

برای حسن ختام این پست ، به سه قطعه موسیقی فوتبالی گوش کنید:

نسخه اصلی و اوریژینال موسیقی جام باشگاه‌های اروپا

ترانه منچستر باشکوه Glory Glory Man United

و ترانه زیبایی برای میلان

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش(k2-4u) 1386,03,28 ساعت 00:40 http://k2-4u.com

سلاموبلاگزیباییداریبهمنهمسربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد